I'm Waiting You
BlackWhite?



- Ikmal Azim / 17 / Terengganu / DotA Geek


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Story
Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
First Flight weyhh~....
Friday 10 June 2011 | 02:07 | 0 BlackWhite
Ok.Nie first time aku write setelah sekian lama x menulis di blog.Nama tuan empunya ialah Ikmal Azim.You can call me anything as long I dont care....Hurrm~....Teringin sangat nak publish setelah survey blog orang laen.Kita pom nak la jgak....Memang agak noob agy coz xtaw nk improvised blog.Kenalah blajar cmne nk gner Nuffnang la,ape la...zzzz~..=.=......Im a musician.Trumpet is my instrument but I preffered Percussion..anyway....keep following me...


| Newer Post